dissabte, 23 d’abril del 2016

Néixer el dia de Sant Jordi

Hola Lectors, el meu primer post:

Avui, el dia de Sant Jordi, començo un blog. Un blog de llibres. Serà impossible oblidar els dies de l'aniversari del blog :-D
Intentaré ser més o menys constant i fer book-tags i ressenyes.

Per començar us parlaré dels llibres que m'han regalat aquesta diada.

Eternia II: Tierra de olvido

És el segon llibre de la saga de Eternia, de K.A. Applegate. Aquests llibres (una saga de 12) ja no es troben perquè són dels anys 2000. Em vaig comprar el primer a una parada de llibres de segona mà, i em va fer gràcia el tema d'un món mitològic.

Prodigy (Legend II)


És el segon llibre de la saga de Legend, de Marie Lu. Vaig descobrir Legend gràcies a la Marta de recomanacionsdellibres.blogspot.com, perquè el va recomanar amb un "clips de lectura". Us deixo els links aquí:
Legend: https://www.youtube.com/watch?v=_c6vzNAxUBA
Prodigyhttps://www.youtube.com/watch?v=79MsSmn3_SQ

El vuelo feliz de la cigüeña Nilú

Una faula de quasi 200 pàgines, escrita per Guido Conti. La meva mare i jo hem vist que el títol d'aquest llibre s'assemblava al meu nom (Nil), i l'edició era molt bonica. Ens l'hem comprat per als dos.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada